duminică, 18 septembrie 2011

Definiția sărutului

Sărutul este cea mai economică formă a limbajului.
definiţie de

Sărutul este o cerere făcută la etajul doi, pentru a afla dacă etajul unu este liber.
definiţie de

Sărutul este transgresia fizică a conexiunii mentale care deja s-a produs.
definiţie de

Un sărut: pentru o fată, credinţă; pentru o femeie măritată, speranţă; pentru o fată bătrână, milă.
definiţie de

Un sărut legal nu este tot atât de valoros cât un sărut furat.
citat din

Dragostea începe cu un surâs, creşte cu un sărut şi se termină cu o lacrimă.
autor necunoscut

Primul sărut este cea mai mare bătălie câştigată dintr-un război al dragostei.
aforism de

Pentru un sărut vinovat de sfântă, aş accepta ciuma ca un leagăn. Ce Tereză sau Caterină m-ar îmbrăţişa cu tot cerul?


Primul sărut este furat de bărbat; ultimul este cerşit de femeie.
aforism de

Doamne, mă întreb care a fost nebunul care a inventat primul sărut?
citat din

Primele cununi ale gloriei sunt cele mai strălucitoare, iar primul sărut dă cea mai suavă încântare.


Un sărut scoate mai puţin zgomot decât o salvă de tun, dar produce un ecou ce durează mult mai mult.
Nu poţi să dăruieşti un sărut fără să iei şi nu poţi lua fără să dai.

E posibil ca totul să fie scris stiinţific, dar nu ar avea sens, e ca şi cum ai descrie o simfonie de Beethoven ca o variaţie între presiunile de undă. Cum s-ar descrie senzaţia unui sărut sau "te iubesc" al unui copil?
citat din

De două mii de ani, puţini au ţinut seama de Evanghelie şi au intors obrazul celălalt când au primit o palmă, dar aproape toţi l-au întors bucuros când au primit un sărut, care, de multe ori, a fost sărutul lui Iuda.
citat din

Sărut: Bomboană care se consumă cu două guri dintr-o dată.
definiţie aforistică de


Sărut

Când ai să-mi ieşi în cale iar
Să nu-mi spui nici o vorbă, doar
să te apropii-ncet, tăcut
să regăsim într-un sărut
Trecutul-ntreg, îmbrăţişaţi
uitând de noi, de toţi uitaţi
şi să rămânem astfel, duşi
ca în "Sărutul" lui Brâncuşi...
poezie de


Dă-mi guriţa s-o sărut

De ce mă amăgeşti, de ce ţi-e teamă,
Şi gura ţi-o fereşti, râzând mereu,
De spui că mă iubeşti, de bună seamă
De ce te-mpotriveşti dorului meu
Dă-mi guriţa s-o sărut
Căci pentru sărut e dată
Ia gândeşte, nu-i păcat
Să rămâi nesărutată
Când ai buze fierbinţi
De ce să stea cuminţi
N-o să le ţii aşa
O viaţă-ntreagă, dragă
Dă-mi guriţa s-o sărut
Căci pentru sărut e dată
De ce m-ai depărtat cu-a ta privire
Şi-n suflet mi-ai aprins doar nerăbdări
Sau încă n-ai aflat că o iubire
Moare de n-o hrăneşti cu sărutari
Dă-mi guriţa s-o sărut
Căci pentru sărut e dată
Ia gândeşte, nu-i păcat
Să rămâi nesărutată
Când ai buze fierbinţi
De ce să stea cuminţi
N-o să le ţii aşa
O viaţă-ntreagă, dragă
Dă-mi guriţa s-o sărut
Căci pentru sărut e dată.
cântec interpretat de Jean Moscopol