duminică, 19 februarie 2012

Definiția poeziei

Poezia este căsătoria realităţii cu idealul, în sufletul poetului.
definiţie de

Poezia - trandafirul ce creşte în potir de aur, sufletul frumos.
definiţie de

Poezia este arta de a face să intre marea într-un pahar.
definiţie de

Nimeni nu ştie mai bine ca inima secretele creierului. Poezia ar fi secretul creierului scăpat din gura inimii.
definiţie de

Poezia este un veşmânt în care ne îmbrăcăm iubirea şi moartea.
definiţie de

Poezia este însăşi viaţa, e umbra şi lumina care catifelează natura şi dă omului senzaţia că trăieşte cu planete lui în cer.
definiţie de

Poezia este muzica sufletului şi, mai presus de toate, a sufletelor mari şi sensibile.
definiţie de

Poezia este tot ceea ce merită să ne amintim în viaţă.
definiţie de

A crea ceea ce niciodată nu vom vedea, aceasta-i Poezia.
definiţie de



Frumoasă, sfântă poezie

Frumoasă, sfântă poezie,
Ce-ai fost unicu-mi Dumnezeu
Pe dulcea ta zădărnicie
Cât preţ a pus sufletul meu.
Cât îmi părea că sunt de mare
Că idol eu mi te-am ales,
Cu ce avânt şi adorare
Prinos adusu-ţi-am ades.
Adânca mea cucernicie
De mitul tău când s-a legat,
Pe dulcea ta zădărnicie,
Sufletu-mi jertfă ţi l-a dat.
poezie de